Teknoloji

Hızlı ve Öfkeli Dizisi Nedeniyle Japon Araba Tutkunlarına Benzeyen Paul Walker’ın Sağlam Bir BMW Koleksiyonuna Sahip Olduğunu Biliyor muydunuz?

Hızlı ve Öfkeli serisi Brian O’Connerkarakteri canlandırıyorum paul yürüteç , seride Mitsubishi Eclipse, Nissan GTR R34, Nissan GTR R35 gibi efsane Japon otomobillerini kullanmıştır. Paul Walker’ı her zaman bu modellerle görmek haklı olarak birçok izleyicinin beğenisini kazanıyor. Bu adam JDM’nin (Japon İç Pazarı için üretilen arabalar) hayranıydı.‘ gibi bir niyet oluşturuyordu.

Paul Walker’ın kişisel garajına baktığımızda büyük bir Japon otomobil tutkunu Öyle olduğunu görüyoruz. Ancak farklı araçları da bünyesinde barındırdığını unutmamalıyız. Bu bağlamda oyuncunun garajında ​​hatırı sayılır sayıda araç bulunuyor. BMW modeliAyrıca mevcuttur.

BMW hayranlarının hayali: BMW M3 (E36)

Bu araba Paul Walker’ın satın aldığı ilk BMW arabası İle ön plana çıkıyor. Otomobil ilk olarak Şubat 1992’de piyasaya sürüldü. 1999 yılında üretim hattından çıkana kadar 71.242 adet BMW M3 E36 üretildi. M3 E36, ilk olarak Coupe gövde şasisi olarak üretildi.

1994 yılında M3 E36 sedan ve cabriolet gövde kasalar satışa sunuldu. Otomobilde ilk kez BMW’nin 286 HP gücündeki 6 silindirli S50 motoru ve 5 ileri manuel şanzımanı kullanıldı. 1995 yılından sonra BMW bu motorun yerine 317 HP, 6 silindirli, 32 litrelik S50B32 motorunu kullanmaya başladı. 5 ileri manuel şanzımanın yerini 6 ileri manuel şanzıman aldı.

Paul Walker’ın iki E30’u ve bir E36’sı vardı. Toplamda bu araçlardan üçü 1,7 milyon dolara2020’de satıldı.

M serisinin ilk göz alıcısı: BMW M1

Araç 1978 ile 1981 yılları arasında üretildi. O dönemde BMW; CSL modelinin yerini alacak Yarışlarda kullanılacak bir araba istiyordu. Sonuç olarak BMW M1 üretilmiş. M1, turboşarjlı 350 beygir gücü Bir motoru vardı. Toplamda 456 adetBMW, 1981 yılında M1’in üretimini durdurdu. Daha sonra BMW bu modelin yerine M5’i üretmeye başladı.

Paul Walker’ın M1’i Aralık 2022’de 648.500 dolara kadarsatılmış.

BMW’nin ilk 8 serisi: BMW 850 CSi (E31)

Bu model, Eylül 1989’un başlarında Frankfurt Otomobil Fuarı’nda (IAA) tanıtıldı. BMW 850 CSi Toplamda 5 farklı motor seçeneğine sahip olan araç, 375 beygir güç ve 555,89 nm tork üretiyordu. V12 motora sahip olan araç, 8 serisinin bir üyesi olmasına rağmen hem gücü hem de yol tutuşu ile fark yaratıyordu.

Şanzıman tarafında ise 4 ileri otomatik, 5 ileri otomatik ve 6 ileri manuel olmak üzere 3 farklı şanzıman seçeneği bulunuyordu. Araba 10 yıl boyunca üretim hattında kaldı. Sonraki 1999 yılında üretimi durduruldu.

Hepsinin büyükbabası: BMW 2002 Tii Touring Alpina

Bu model de Döneminin oldukça dolu arabaları arasında geliyor. 2 litrelik benzinli motora sahip olan BMW 2002 Tii Touring Alpina, yüzde 75 kilitli sınırlı kaymalı diferansiyele, 3.9 nihai sürüş oranına sahip, havalandırmalı arka disk frenlerBilstein süspansiyonlu Alpina şasi gibi özellikler vardı.

Bunları görmeye alıştığımız için bu şekilde okunduğunda pek çok kişi için pek bir şey ifade etmeyebilir. Ama bu araba 1974’te yapıldı . Bugün bile Egea ve Taliant gibi otomobillerde arka tekerlekler disk frenler yerine kampanalı frenlerGörürüz.

Kaynaklar: Motor Trend, Bavyera Ekspresi, sıcak arabalar, Araba Sürme, Araba ve Sürücü

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu